Služby
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky našich riešení Business Report či MaintPlan sú inštalačné, konfiguračné a školiteľské služby vrátane podpory prevádzky v nasledujúcich obdobiach. Všetko úsilie našej spoločnosti je pri nábehu riešenia u zákazníka sústredené na úspešný štart a následne maximálne využívanie aplikácie.
Analýza potrieb a prispôsobenie aplikácie požiadavkám zákazníka
V tomto balíku služieb sa skrýva prehodnotenie použiteľnosti štandardnej verzie aplikácie u zákazníka. Analyzuje sa vplyv aplikácie po jej zavedení na doterajšiu organizáciu práce a zaužívané procesy. V prípade nutnosti sa navrhnú úpravy aplikácie na mieru podľa požiadaviek zákazníka.
Analýza technickej infraštruktúry a doporučenie prípadných zmien
Pred inštaláciou sa prehodnotí doterajšie technické vybavenie zákazníka a navrhnú sa prípadné zmeny technických parametrov užívateľských počítačov a servera. Takisto sa zvolí vhodný spôsob zálohovania a archivácie dát.
Inštalácia databázy a klientov do prostredia technickej infraštruktúry zákazníka, nastavenie prístupov
Táto služba v sebe zahŕňa nainštalovanie databázy a nakonfigurovanie tabuliek na server zákazníka. Zároveň sa na používateľské počítače nainštaluje klientská časť aplikácie. Po týchto činnostiach sa nakonfigurujú prístupy do aplikácie podľa zákazníkom zvoleného bezpečnostného modelu.
Migrácia dát z iných zdrojov
Pokiaľ si zákazník želá preniesť do nového systému aj dáta z iných aplikácií, naša spoločnosť ponúka aj takúto službu. Pokiaľ sú prenášané dáta skonsolidované (t.j. prečistené bez zbytočných duplicít a chýb), dá sa takýmto spôsobom urýchliť nábeh aplikácie.
Integrácia na iné informačné systémy
Našou snahou je sústrediť pre používateľa informácie na jednom mieste. Preto je súčasťou našich služieb aj analýza možností integrácie navrhovaného riešenia na doterajšie zákazníkove systémy (fakturácia, účtovníctvo, sklad a pod.). Vďaka nášmu integračnému nástroju sme schopní sprístupniť v našich riešeniach neobmedzené množstvo dát z iných systémov.
Vypracovanie metodiky používania aplikácie
Súčasťou dodávky býva pomoc pri vypracovaní metodiky používania aplikácie u zákazníka. Správne vypracovaná metodika je veľmi dôležitý dokument z pohľadu úspešnosti zavedenia aplikácie.
Školenie používateľov a administrátora
V súlade s metodikou sa vykoná pred spustením prevádzky aplikácie ešte vyškolenie užívateľov a administrátora. Súčasťou dodávky sú aj používateľské príručky vo formáte PDF.
Odovzdanie aplikácie do prevádzky a dozor pri nábehu
Po ukončení všetkých predchádzajúcich činností sa aplikácia odovzdá zákazníkovi do prevádzky. V období tesne po nábehu sa ešte vykonáva formou kontrolných dní zhodnotenie funkcionality a miera využívania aplikácie.
Hotline podpora, servis a upgrade
Počas platnosti zmluvy sa poskytuje zákazníkovi v prípade potreby pri prevádzkových problémoch alebo poruchách hotline telefonická podpora, konzultácie k problémom alebo v prípade nutnosti aj servisné zásahy. Väčšinu zásahov vykonávame na diaľku pomocou softvéru pre vzdialenú podporu teamviewerQS od spoločnosti TeamViewer.
V prípade nových verzií ponúkame našim zákazníkom možnosť výmeny ich aktuálnej verzie za novú (upgrade). Cena nových licencií je zahrnutá v cene ročnej podpory, cena služieb sa platí podľa skutočných výkonov.
Programovanie úprav na mieru či ďalšie prispôsobovanie aplikácie podľa špecifikácií zákazníka sú tiež samozrejmou súčasťou našich popredajných služieb.